MediaWatch

Ugeblade & Magasiner

Ugebrev klar med fremstød i Sverige og Norge

Trods coronakrisen fastholder Økonomisk Ugebrev sine vækstplaner og varsler nu udgivelser i to nabolande. Efter underskud sidste år venter specialmediet et lille overskud i 2021 og markant højere omsætning både i år og i 2022.

"Ved første øjekast syntes jeg, budskabet gik over stregen"

MediaWatchs Sommerbarometer: Hårde tilpasninger af organisationen for at genoprette forretningen, annoncørers dykkende printbudgetter, etableringen af et nyt ben i direktionen og tvivl om en kampagne, udgjorde nogle af første halvårs høj- og lavpunkter for Charlotte Riparbelli, adm. direktør for Aller Media.

Aller Media trækker stikket på modemagasin

5. august udkommer Modemagasinet In for sidste gang efter flere årtier i markedet. Udvalgt indhold videreføres i magasinet Dossier, som samtidig får ny chefredaktør, der kommer fra In.

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs