MediaWatch

DR Koncerthuset finder ny salg og marketingchef

Salgs- og marketingdirektør hos Nordisk Film Biografer og tidligere bladsalgschef på Politiken skal stå i spidsen for markedsføringen af DR Koncerthuset.

DR Koncerthuset har hyret Jacob Elkær-Hansen som ny salg og marketingchef, skriver Bureaubiz.

Jacob Elkær-Hansen kommer fra en stilling som salg og marketingdirektør hos Nordisk Film Biografer, hvor han kom til i 2006. Før da var han bladsalgschef på Politiken.

”Mine opgaver bliver at fortsætte den vækst, som Koncerthuset har haft siden 2008, gennem markedsføring, stærke musikoplevelser og en spændvidde i udbuddet, som ligger fint i tråd med DR’s public service opgave," siger Jacob Elkær-Hansen til Bureaubiz.

Jacob Elkær-Hansen afløser Kasper Busch Lund, der er stoppet som kommerciel direktør for Koncerthuset, og får cirka 10 medarbejdere under sig i Marketing og Salg.

DR sætter ny kurs for P3

DR dropper meningsmålinger til kommunalvalget

Top 20: DR-drama og Vild med dans kæmper om toppen

Licensbetalere stævner DR og Skatteministeriet

Forsiden lige nu

Tv-status: Discovery og MTG vandt seerandele i 2017

Mediebureau kårer Discovery som "den store vinder i 2017", mens også MTG havde fremgang blandt de 19-50 årige. Omvendt gik TV 2 tilbage i målgruppen, men er stadig størst blandt alle danskere. Få et overblik over styrkeforholdet mellem kanalfamilierne i 2017 her.

Seneste TV

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere