MediaWatch

DR Koncerthuset finder ny salg og marketingchef

Salgs- og marketingdirektør hos Nordisk Film Biografer og tidligere bladsalgschef på Politiken skal stå i spidsen for markedsføringen af DR Koncerthuset.

Foto: /ritzau/Finn Frandsen/Arkiv

DR Koncerthuset har hyret Jacob Elkær-Hansen som ny salg og marketingchef, skriver Bureaubiz.

Jacob Elkær-Hansen kommer fra en stilling som salg og marketingdirektør hos Nordisk Film Biografer, hvor han kom til i 2006. Før da var han bladsalgschef på Politiken.

”Mine opgaver bliver at fortsætte den vækst, som Koncerthuset har haft siden 2008, gennem markedsføring, stærke musikoplevelser og en spændvidde i udbuddet, som ligger fint i tråd med DR’s public service opgave," siger Jacob Elkær-Hansen til Bureaubiz.

Jacob Elkær-Hansen afløser Kasper Busch Lund, der er stoppet som kommerciel direktør for Koncerthuset, og får cirka 10 medarbejdere under sig i Marketing og Salg.

DR sætter ny kurs for P3

DR dropper meningsmålinger til kommunalvalget

Top 20: DR-drama og Vild med dans kæmper om toppen

Licensbetalere stævner DR og Skatteministeriet 

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs