MediaWatch

TDC henter ny chef fra Børsen

TDC's nye marketingchef kommer fra en stilling som marketingsansvarlig hos Dagbladet Børsen og skal stå i spidsen for teleselskabets nye strategi på mobilområdet.

Det bliver fremover 36-årige Astrid Ryberg Johansen, som skal stå i spidsen for TDC Groups marketingsafdeling.

Hun er uddannet fra CBS og kommer senest fra en stilling hos Dagbladet Børsen, hvor hun de seneste fire år har været ansvarlig for dagbladets marketingsafdeling.

Astrid Ryberg Johansens primære opgave bliver ifølge en meddelelse fra TDC at sikre selskabets nye marketingsstrategi på mobilområdet.

"Hendes primære opgave bliver at sikre drift og implementering af TDC Groups Brand-strategi, herunder eksekvering på marketingaktiviteterne omkring selskabets mobilnetværk," fremgår det af meddelelsen.

På Dagbladet Børsen har Astrid Ryberg Johansen tidligere stået i spidsen for implementeringen af dagbladets nye strategi.

Forsiden lige nu

Tv-status: Discovery og MTG vandt seerandele i 2017

Mediebureau kårer Discovery som "den store vinder i 2017", mens også MTG havde fremgang blandt de 19-50 årige. Omvendt gik TV 2 tilbage i målgruppen, men er stadig størst blandt alle danskere. Få et overblik over styrkeforholdet mellem kanalfamilierne i 2017 her.

Seneste TV

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere