MediaWatch

Amerikansk tv-station går i partnerskab om OL

Amerikansk tv-kæmpe henter hjælp udefra for at promovere sin dækning af De Olympiske Lege.

Foto: Felipe Dana/AP/Polfoto/Arkiv

De Olympiske Lege begynder 5. august i Rio de Janeiro i Brasilien. I USA har NBC tv-rettighederne til legene, men tv-selskabet kommer ikke til at stå alene med dækningen af den store sportsbegivenhed. Det skriver Digiday.

NBC sender 6700 timers direkte sport i løbet af De Olympiske Lege. Indsatsen på sociale medier er til gengæld i stort omfang udliciteret til andre parter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs