MediaWatch

Amerikansk tv-station går i partnerskab om OL

Amerikansk tv-kæmpe henter hjælp udefra for at promovere sin dækning af De Olympiske Lege.

Foto: Felipe Dana/AP/Polfoto/Arkiv

De Olympiske Lege begynder 5. august i Rio de Janeiro i Brasilien. I USA har NBC tv-rettighederne til legene, men tv-selskabet kommer ikke til at stå alene med dækningen af den store sportsbegivenhed. Det skriver Digiday.

NBC sender 6700 timers direkte sport i løbet af De Olympiske Lege. Indsatsen på sociale medier er til gengæld i stort omfang udliciteret til andre parter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs