MediaWatch

Top 20: Dødt løb blandt ugens mest sete

Solskinsvejret trak mere i danskerne end tv-programmerne i sidste uge, viser ugens liste over mest sete udsendelser.

Foto: Agnete Schlichtkrull/DR

Om det skyldes sidste uges gode vejr eller en programflade, der ikke faldt i seernes smag, skal være usagt, men der var færre danskere end sædvanligt, der satte sig til rette foran fjernsynsskærmen i sidste uge. Det fremgår de seneste seertal fra Gallups TV-Meter.

Førstepladsen blev delt mellem TV 2’s visning af ”Tivolirevyen – Tam tam, i Glassalen” og DR1's fredagsunderholdning ”Alle mod 1” på DR1. Begge udsendelser trak 624.000 seere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs