
I perioden fra 2002 til 2015 er antallet af nye amerikanske tv-serier, der bliver præsenteret årligt, steget fra 81 til 409.
Det fortæller Peter Slot, MTG's chef for strategisk programplanlægning og indkøb. Han er netop vendt hjem fra LA Screenings, der er en af verdens største tv-messer, i USA. Her inviterer amerikanske studier de internationale programindkøbere for at vise, hvilke serier de har planlagt til efteråret.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
En ny medieaftale kan være på trapperne
Medieordførerne fra stort set alle partier i Folketinget er kaldt til møde uden bagkant onsdag eftermiddag. Med udsigt til sommerferie om få uger spidser de månedlange forhandlinger om en ny medieaftale til. Flere forventer, en aftale kan lande de kommende dage. Men der er stadig uenighed om afgørende spørgsmål, erfarer MediaWatch.