MediaWatch

TV 2 efter årsaftaler: Vi lander på samme niveau som 2015

Tv-stationernes årsaftaler, hvor annoncører og mediebureauer køber anonnceplads for en lang periode, er forhandlet på plads. TV 2 melder om et uændret niveau i forhold til sidste år.

Peter Olafsson, salgsdirektør hos TV 2, på TV 2's Mediatalk i slutningen af sidste år. Her præsenterede TV 2 en ny reklamevaluta og bredere målgrupper. | Foto: PR, TV 2

1. marts var en vigtig dato i tv-stationernes kommercielle afdelinger. Her var der nemlig deadline på de årsaftaler, som annoncører og mediebureauer indgår med stationerne.

Fra TV 2 lyder meldingen, at niveauet for dette års årsaftaler er nogenlunde det samme som sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Medieklummen: Det smalle forlig er en plet på en ny ministers cv

Moderniseringen af Public Service Puljen og lukning af 24syv vil give et ”klatvist støttecirkus”, og kulturbidraget skulle have været klappet af med OECD, inden det blev en del af aftalen. Ugens klummeskribent kalder den nye medieaftale en plet på Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensens cv.

Pluto TV udfordrer streamingmarkedet med gratis indhold

Efter et milliardopkøb i 2019 er det gået stærkt for Pluto TV, der for ni år siden blev skabt i et ”snusket varehus” i Los Angeles. Nu har den gratis streamingtjeneste gjort indtog i Norden. Partnerskab med Viaplay giver store forventninger allerede på kort sigt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs