MediaWatch

TV 2 efter årsaftaler: Vi lander på samme niveau som 2015

Tv-stationernes årsaftaler, hvor annoncører og mediebureauer køber anonnceplads for en lang periode, er forhandlet på plads. TV 2 melder om et uændret niveau i forhold til sidste år.

Peter Olafsson, salgsdirektør hos TV 2, på TV 2's Mediatalk i slutningen af sidste år. Her præsenterede TV 2 en ny reklamevaluta og bredere målgrupper. | Foto: PR, TV 2

1. marts var en vigtig dato i tv-stationernes kommercielle afdelinger. Her var der nemlig deadline på de årsaftaler, som annoncører og mediebureauer indgår med stationerne.

Fra TV 2 lyder meldingen, at niveauet for dette års årsaftaler er nogenlunde det samme som sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs