MediaWatch

Seertal: DR's tidlige nyhedsflagskib vinder terræn

Den tidligere TV Avisen på DR1 er alene om at have øget seerskaren de seneste tre år blandt de store nyhedsudsendelser, viser tal fra Gallup.

Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

I en periode, hvor de traditionelle tv-nyheder presses af udbuddet fra andre nyhedskanaler og -platforme, stikker en udsendelse ud.

I løbet af de sidste tre år har DR1's tidlige nyhedsudsendelse, TV Avisen kl. 18.30 tiltrukket flere seere og blev i 2015 i gennemsnit set af 421.000 mod 408.000 i 2013. Det viser tal fra Gallups TV-Meter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs