MediaWatch

Jyske Bank genoptager tv-reklamer efter fem års pause

Jyske Bank genoptager brugen af tv-reklamer efter fem års pause. I første omgang vil reklamerne ramme TV 2 News.

Foto: PR

Jyske Bank er tilbage på skærmen og vil igen bruge et "pænt beløb" på tv-reklamer. Det er i første omgang TV2 News, der får glæde af det, fortæller topchef i Jyske Bank, Anders Dam.

"Efter fem års pause går vi ud med TV-reklamer igen. Vi starter på mandag. Det sker i et samarbejde med TV2 News med første tv-annonce fra os, som vi sender ud mandag," siger han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs