MediaWatch

Yousee overtager TDC som brand på privatmarkedet

Yousee bliver fremover TDC-koncernens eneste brand til private forbrugere.

Foto: TDC

TDC har besluttet at forene sine premium tilbud til private hustande ved at lægge TDC og YouSee sammen med YouSee som det fortsættende brand. Det betyder, at TDC fra 1. juli 2016 ikke længere vil blive brugt som brand på det danske privatmarked.

Initiativet indebærer, at Yousee integreres fuldt ud med TDC, inklusiv at IT platforme og transmissionsnetværk samles, salgskanaler, go-to-market strategi og markedsføring forenes, og at der tilbydes en integreret portefølje af løsninger med et konsistent produkt-roadmap.

Det oplyser TDC forud for selskabets kapitalmarkedsdag i London onsdag.

"Gennem dette forenede brand rettet mod husstande vil TDC Groups kunder drage fordel af en førende række af integrerede løsninger på tværs af mobil, bredbånd, TV og fastnettelefoni dækkende hele Danmark. Det vil også forenkle TDC Group’s driftsmodel, optimere investeringer og marketing samt reducere kompleksitet og dobbeltarbejde," begrunder TDC i meddelelsen.

/ritzau/FINANS

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs