
Seertallene for efterårsferien taler sit eget tydelige sprog.
I sidste uge blev den regionale hovednyhedsudsendelse på TV 2 Østjylland kl. 19.30 i snit set af 66.000. For 10 år siden var tallet 98.000 i samme uge. Til gengæld havde TV 2 Østjylland ikke et website den gang, der som i dag dagligt trækker 20.000 unikke brugere til og 180.000 over en hel måned (DMR, august 2015).
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.