MediaWatch

Ny direktør vil møde østjyderne på nye platforme

1. januar gennemfører TV 2 Østjylland et generationsskifte i direktørstolen. Det skal bl.a. bruges til at trække yngre seere og brugere til regionalstationen.

Seertallene for efterårsferien taler sit eget tydelige sprog.

I sidste uge blev den regionale hovednyhedsudsendelse på TV 2 Østjylland kl. 19.30 i snit set af 66.000. For 10 år siden var tallet 98.000 i samme uge. Til gengæld havde TV 2 Østjylland ikke et website den gang, der som i dag dagligt trækker 20.000 unikke brugere til og 180.000 over en hel måned (DMR, august 2015).

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"

Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs