MediaWatch

Ny direktør vil møde østjyderne på nye platforme

1. januar gennemfører TV 2 Østjylland et generationsskifte i direktørstolen. Det skal bl.a. bruges til at trække yngre seere og brugere til regionalstationen.

Seertallene for efterårsferien taler sit eget tydelige sprog.

I sidste uge blev den regionale hovednyhedsudsendelse på TV 2 Østjylland kl. 19.30 i snit set af 66.000. For 10 år siden var tallet 98.000 i samme uge. Til gengæld havde TV 2 Østjylland ikke et website den gang, der som i dag dagligt trækker 20.000 unikke brugere til og 180.000 over en hel måned (DMR, august 2015).

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

LA sendte politisk tv-reklame under FCK-kamp

Trods dansk forbud mod at sende politiske reklamer på tv tonede Liberal Alliance alligevel frem med politiske budskaber i reklamepause på TV3+ onsdag. Det kunne ske, fordi TV3+ sender fra Sverige, skriver LA-formand på Twitter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs