MediaWatch

TV 2 går med i reklamefilmpris

Reklamefilmprisen True Awards udvider partnerkredsen med TV 2, der samtidig får egen pris.

Producentforeningen og Dansk Annoncørforening har indgået et partnerskab med TV 2 om reklamefilmprisen True Awards. Det fremgår af en pressemeddelelse.

“Vi er meget glade for, at TV 2 nu er partner i The True Award. Der er et tydeligt værdifællesskab i ønsket om kontinuerligt at højne kvaliteten i den kommercielle tv-flade. Det er et langt træk, og derfor er intentionen også, at samarbejdet skal fortsætte i minimum 3 år," siger Christian Bévort, bestyrelsesmedlem i Producentforeningen og arrangør af The True Awards.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs