MediaWatch

Top 20: Vind og vejr lagde beslag på tv-seerne

Forudsigelserne om det danske sommervejr tiltrak flest seere i den forgange uge. TV 2's fredags-underholdningsprogram sneg sig desuden ind i top fem.

Foto: Mikkel Berg Pedersen/Polfoto

I en seer-fattig uge blev det danske sommervejr eller mangel på samme seernes favorit.

571.000 seere så i gennemsnit den sene udgave af "Vores sommervejr" på DR1, og det gjorde programmet til ugens mest sete. Seertallet til "Vores sommervejr" er dog næsten 30.000 lavere end sidste uge, hvor vejrprogrammet tiltrak 589.000 seere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Aller Media nedlægger printmagasin til unge, TV 2 Øst får ny adm. direktør, og reklame fra Liberal Alliance på TV3+ har rejst debat om politiske reklamer på tv. Få overblikket over den seneste uge i mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs