Monday lander sikkert med norsk tv og ny livsstil

Produktionsselskabet bag bl.a. "Operation X" og "Timm og gryderne" voksede en anelse på top- og bundlinje sidste år og tror på ny vækst i år efter opkøb på det lukrative norske marked.
Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv
Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

[fakta]2014 landede som forventet for tv-produktionsselskabet Monday Media, hvor omsætning og resultat blev hævet et nøk. Bruttofortjeneste voksede med en million til 62,2 mio. kr. og det samme gjaldt den primære drift, der steg fra 5,7 mio. kr. i 2013 til 7 mio. kr. Selskabet opgiver ikke omsætning, men den er ifølge adm. direktør Morten Bank steget 7-8 pct.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også





Jyllands-Posten med domicil i Aarhus er blandt medierne, der nu er ude i anden runde af besparelser på ét år. | Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Briefing: Ugen i mediebranchen

For abonnenter