MediaWatch

MIPtv: Dansk tv-drama skruede charmen på og fik ordrer

Otte danske dramaserier var i fokus og vandt de internationale købmænds bevågenhed på MIPtv i Cannes, lyder foreløbig status på tv-messen, der sluttede i går.

Den store tv-messe MIPtv sluttede torsdag eftermiddag. I år var 11.000 tv-folk fra 100 lande valfartet til Cannes for at deltage i messen, heraf var 4.000 indkøbere og 1.000 var rene digitale indkøbere, oplyser MIPtv.

I år havde skandinaviske broadcastere og produktionselskaber forenet kræfterne i én fælles charmeoffensiv, "Focus on the Nordic", som skulle skærpe opmærksomheden på det lille skandinaviske tv-marked på den vigtige tv-messe.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs