MediaWatch

MIPtv: Ny miniserie fra TV 2 skal spille ind til "Knæk"-kampagne

TV 2 og Zentropa er på MIPtv for at finde finansiering af miniserie-projektet "Lykken er", historien om et kræftforløb udviklet i samarbejde med TV 2-kampagnen Knæk Cancer.

Katrine Vogelsang

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Det globale bogsalg steg i 2021

Salget af bøger på tværs af fysiske og digitale salgskanaler er steget med mellem fem og ti pct. i størstedelen af de 18 lande, som indgår i en ny kortlægning af det globale bogsalg i 2021.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs