MediaWatch

Discovery afviser outsourcing i Danmark

Der er ingen danske besparelser at hente ved at outsource øget promo-produktion, som Discovery Networks Sverige er i gang med, siger det danske kontor.

Discovery Networks Sverige skal promovere tv-programmer mellem 17 tv-kanaler - cross-promotion - og har besluttet at lægge den omfattende trailerproduktion ud af huset.

Svensk Discovery orienterende for en uge siden de berørte medarbejdere. Det drejer sig ifølge Dagensmedia.se om syv medarbejdere, der bliver tilovers.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs