MediaWatch

'Nøgen-effekt' aftog for TV3-datingprogram

Seerinteressen for TV3's nye nøgendating-koncept 'Adam og Eva' faldt i går aftes med 27 pct. i forhold til premieren. Som forventet, siger TV3.

Julie Zangenberg, vært på 'Adam og Eva'.

TV3's nye danske tv-premiere på nøgendating-programmet 'Adam og Eva' lagde forrige mandag ud med et seertal på 290.000 seere, hvilket var mere end godkendt.

I går aftes faldt afsnit to dog med hele 27 pct. til 210.000 seere, trods ekstra kontroverser, da en deltager forlod optagelserne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs