MediaWatch

'Nøgen-effekt' aftog for TV3-datingprogram

Seerinteressen for TV3's nye nøgendating-koncept 'Adam og Eva' faldt i går aftes med 27 pct. i forhold til premieren. Som forventet, siger TV3.

Julie Zangenberg, vært på 'Adam og Eva'.

TV3's nye danske tv-premiere på nøgendating-programmet 'Adam og Eva' lagde forrige mandag ud med et seertal på 290.000 seere, hvilket var mere end godkendt.

I går aftes faldt afsnit to dog med hele 27 pct. til 210.000 seere, trods ekstra kontroverser, da en deltager forlod optagelserne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs