MediaWatch

'Nøgen-effekt' aftog for TV3-datingprogram

Seerinteressen for TV3's nye nøgendating-koncept 'Adam og Eva' faldt i går aftes med 27 pct. i forhold til premieren. Som forventet, siger TV3.

Julie Zangenberg, vært på 'Adam og Eva'.

TV3's nye danske tv-premiere på nøgendating-programmet 'Adam og Eva' lagde forrige mandag ud med et seertal på 290.000 seere, hvilket var mere end godkendt.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs