MediaWatch

Seertal: Sådan er nyheds-flagskibene lagt fra land i 2015

Hvor meget fylder 'Arvingerne-effekten' i duellen mellem TV Avisen eller Nyhederne? Se hvem der vandt i nyhedsbilledet i årets første uger her.

Foto: Per Arnesen/DR

Selvom presset på flow-tv og nyheds-sening fra det voksende udbud af underholdning på streamingtjenester som Netflix er en velkendt, gennemtygget tendens, kan de store nyhedsudsendelser stadig samle et voksent publikum, viser seertallene for de største nyhedsudsendelser på DR og TV 2 i uge 1-4 i januar.

Det gælder især på DR1, hvor TV Avisen trak flere nyhedsseere til i årets første uger, sammenlignet med 2014.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs