MediaWatch

Prisuddeling var fest for Paradise Hotel

TV3's 'Paradise Hotel' blev den store vinder i går aftes, da der for anden gang blev uddelt priser til realityprogrammer og deltagere.

TV3's 'Paradise Hotel' blev den store vinder, da der i går aftes blev uddelt et stort antal priser indenfor flere temaer af realitygenren.

Det er anden gang, at der afvikles et særligt awardshow for reality-kategorien. I år havde Se og Hør engageret sig i eventen som regulær mediepartner, og showet blev streamet live på seoghør.dk.

Det var igen i år TV3, der dominerede ved prisuddelingen. TV3's driftsikre Paradise Hotel snuppede seks priser ud af 16, mens SBS Discoverys helt nye format 'Karsten og Janni' hentede to priser.

DR1's seerhit 'Gift ved første blik' var nomineret i et par kategorier, men vandt ikke.

TV Festival sætter fagligt fokus på 'reality' 

Vinderne af reality priser

Årets bedste reality-program: Paradise Hotel 10

Årets bedste kvindelige reality-deltager: Geggo (Familien fra Bryggen)

Årets bedste mandlige reality-deltager: Henrik (Paradise Hotel 10)

Juryens specialpris: TV3

Årets bedste scoring: Nadja og Malte (Paradise Hotel 10)

Årets bedste reality-par: Janni & Karsten (Janni & Karsten)

Årets bedste bemærkning: Kasper Birch (Paradise Hotel 10) (”Hvis du ikke vil knalde, så kan jeg ligeså godt spise toast”)

Årets bedste taktiker: Marc Ciano (Et ton cash)

Årets brandert: Babs (Kongerne)

Årets skandale: Geggo på eb.dk

Årets bedste pressehistorie: Qvortrup i junglen (Her & Nu)

Årets bedste bryster: Sandie (Paradise Hotel 10)

Årets party person – Tempt prisen: Knaldperlen (Kongerne)

Årets side kick: Alexander (For lækker til love)

Årets bedste caster: Paradise Hotel sæson 10

Årets new comer: Karsten Ree

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs