MediaWatch

’Glamour’ kæmper for at komme tilbage på dansk tv

Produktionsselskabet bag ’Glamour’ har hyret et PR-bureau i kampen om at komme tilbage på dansk tv.

For nylig sagde Kanal 4 farvel og tak til soap-serien ’Glamour’ grundet lave seertal.

Det er dog ikke nødvendigvis enden på historien om den amerikanske soap i Danmark - hvis nogen skulle tro det. Produktionsselskabet bag ’Glamour’ mener ikke, at de efter 21 år på danske tv-skærme har aftjent deres tid endnu og hyrer nu et dansk PR-bureau i kampen om at vinde danskernes hjerte på ny. Det skriver Ekstra Bladet.

”De har kontaktet os, fordi det betyder meget for dem at serien fortsætter på dansk tv og de giver sig ikke uden kamp. Vi er hyret til at skaffe hype omkring ’Glamour’ igen og få seriens danske fans til at vise, at de stadig vil se ’Glamour’ på en dansk kanal,” siger Eva Dahl fra PR-bureauet Promokontoret, som det amerikanske produktionsselskab har hyret til formålet.

Og hverken Promokontoret eller ’Glamour’ er klar til at give op uden kamp.

”Hvis ikke Kanal 4 skifter mening, håber vi, at en anden dansk kanal vil samle serien op. Ellers kan man forestille sig, at der bliver oprettet en YouTube-kanal, hvor danske seere fortsat kan følge 'Glamour',” forklarer Eva Dahl, der i disse dage falbyder telefon-interviews med seriens stjerner til danske medier.

- CT

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs