MediaWatch

Harry hitter stadig

Trods otte år på bagen er Harry og Bahnsen stadig en god investering for DSB. Igen i år er han kåret som årets bedste tv-reklame.

Trods otte år på bagen er Harry og Bahnsen stadig en god investering for DSB. Igen i år er han kåret som årets bedste tv-reklame.

Berit Grant, sektionsleder i markedsføring hos DSB kan ikke specifik sige noget om Harrys økonomiske effekt.

"Men via vores salgsmodel kan vi se, at konceptet leverer varen. Vi vurderer, at der er en høj grad af "return of investment" i forhold til investeringerne," siger hun til Berlingske Tidende.

Hun peger på, at det velkendte koncept også betyder, at DSB kan indrykke færre reklamer, men med stadig god effekt. Derfor satser DSB også på Harry og Bahnsen, så længe konceptet fra reklamebureauet Bates Y&R er en succes.

Harry & Bahnsen scorede maksimumpoint i Berlingske Business' løbende kåring af de bedste tv-reklamer.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere