6 ud af ti minutters streamingsening i EU-lande går til amerikansk indhold

Mens film og tv-indhold fra den anden side af Atlanterhavet lige under halvdelen af streamingtjenesters kataloger ud, står det for størstedelen af seningen.
I Hollywood i Los Angeles har producenterne af omkring halvdelen af det streamingindhold, som er tilgængeligt i EU til huse. | Foto: J. David Ake/AP/Ritzau Scanpix
I Hollywood i Los Angeles har producenterne af omkring halvdelen af det streamingindhold, som er tilgængeligt i EU til huse. | Foto: J. David Ake/AP/Ritzau Scanpix

Forbrugere i EU bruger det meste af deres tid på streamingtjenester på at se indhold produceret i USA og vil gerne have mere af det.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også