TV 2 har succes med indsats mod deling af kodeord

Efter tv-stationen som varslet har sat ind mod brugeres deling af konti, ser kommerciel direktør en nedgang i andelen af abonnenter, der deler i strid med reglerne.
Stig Møller Christensen er digital og kommerciel direktør på TV 2. | Foto: TV 2 / Miklos Szabo
Stig Møller Christensen er digital og kommerciel direktør på TV 2. | Foto: TV 2 / Miklos Szabo

Danskere deler i vid udstrækning deres konti og kodeord til streamingtjenester med venner og bekendte, selvom det er i strid med reglerne. I december fortalte TV 2 til MediaWatch, at stationen i 2023 vil stramme grebet om den ulovlige deling af adgang til TV 2 Play, og allerede nu ser mediets digitale og kommerciel direktør Stig Møller Christensen en effekt, fortæller han til Politiken.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også