Viaplay-sportschef kalder det "no-brainer" at hyre Brian Laudrup

Debat om Brian Laudrups promovering af Dubai har været en del af overvejelserne hos Viaplay Group, men fodboldredaktionen skal ikke drives efter folkestemning, mener dansk sportschef.
Foto: Emil Agerskov
Foto: Emil Agerskov

Brian Laudrup er en god formidler af fodboldtaktik og vil derfor fra februar dele sin analyse af spillet på banerne i Champions League, Premier League og Superligaen i Viaplay Groups dækning af de tre ligaer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også