DR forsøger sig med betalt markedsføring for julekalender

Public service-stationen betaler for første gang for markedsføring i en kampagne på en stribe digitale medier – herunder Facebook og Youtube. Pilotprojektet skal give DR erfaring om værktøjets muligheder, fortæller direktør.
Foto: Dr/bjarne Bergius Hermansen
Foto: Dr/bjarne Bergius Hermansen

DR kaster sig ud i rollen som digital annoncør for at teste, hvad en målrettet markedsføringsindsats uden for public service-stationens vægge kan gøre for at øge danskernes opmærksomhed på DR’s indhold. Det fortæller direktør for Publicering, Bruger og Marked Karsten Dyhrberg til MediaWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også