MediaWatch

Disney planlægger at give abonnementspris et vip ved lancering af reklamemodel

I sit kvartalsregnskab løfter Disney sløret for sine planer om at tilbyde et delvist reklamebetalt abonnement til Disney+. Første land med muligheden bliver USA, og her hæver man prisen for abonnement uden reklamer.

Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Onsdag aften dansk tid satte underholdningskoncernen Disney for første gang ord og tal på planerne om at udrulle et abonnement på streamingtjenesten Disney+ med reklamer, skriver Flatpanels.

Ved præsentationen af selskabets kvartalsregnskab fremgik det, at man i USA vil lave en ny abonnementsstruktur med et basic-abonnement til 7,99 dollar og et premiumprodukt til 10,99 dollar – henholdsvist 57 og 79 kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs