MediaWatch

Prisstigninger påvirker "Paradise"-producent efter coronaramte år

Det Banijay-ejede produktionsselskab Mastiff var også i 2021 påvirket af coronapandemien. Indeværende år er mærket af flere usikkerhedsmomenter, siger den afgående adm. direktør Mads Ulrick Holmstrup.

Mads Ulrick Holmstrup, adm. direktør i Mastiff frem til midt august. | Foto: PR/Mastiff

Inden covid-19 rullede over landet og besværlig- eller umuliggjorde flere tv-produktioner, herunder ”Robinson Ekspeditionen”, slog Mastiff sin egen bundlinjerekord med et overskud på knap 21 mio. kr. – tæt på en fordobling fra året før.

Men med coronapandemien gik noget af luften af ballonen, viser selskabets årsregnskab for 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs