MediaWatch

HBO Max er tilbage i dansk streamingtop efter relancering

Copenhagen FutureTV: En aggressiv prisstrategi i forbindelse med relanceringen af HBO’s streamingtjeneste har ifølge tal fra Wilke og Mediavision givet abonnementsfremgangen. Warner Bros. Discovery står dermed til at blive Nordens næststørste aktør på streamingmarkedet.

Foto: PR/Warner Media/AP

Efter at have lagt butikken om i efteråret 2021 og skiftet navn fra Nordic til Max har HBO’s streamingplatform oplevet fremgang og er nu blandt de fem mest brugte tjenester på dansk grund.

Det viser en ny måling fra analyseselskabet Wilke, som blev præsenteret ved dettes års Copenhagen FutureTV-konference.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Øgede krav til søgemaskiner trådt i kraft

Markedsføringsloven er blevet revideret. ”Ændringerne af markedsføringsreglerne vil blandt andet gøre det lettere for forbrugerne at navigere på de digitale markeder,” siger vicedirektør i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs