MediaWatch

Britisk tv-myndighed har tilbagekaldt russiske RT's sendetilladelse

Med øjeblikkelig virkning har tv-kanalen Russia Today, RT, fået inddraget sin sendetilladelse i Storbritannien. Indhold fra den statskontrollerede tv-station kan dog stadig findes på andre online-platforme.

Foto: Dado Ruvic/Reuters/Ritzau Scanpix

Den statskontrollerede russiske tv-kanal Russia Today, RT, forsvandt fra de britiske tv-skærme for to uger siden som en konsekvens af EU's sanktioner mod Rusland. Det skriver The Guardian.

Og nu har den britiske tv-myndighed Ofcom tilbagekaldt RT's sendetilladelse med øjeblikkelig virkning, hvilket gør det nærmest umuligt for RT at komme til at sende igen, skriver avisen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs