MediaWatch

Netflix taber pusten i Storbritannien - Amazon og Disney buldrer frem

Over halvdelen af de nye streamingabonnementer, briterne tegnede i fjerde kvartal, gik til Amazon og Disney, mens Netflix' andel veg ifølge ny undersøgelse.

Foto: Danish Siddiqui/Reuters/Ritzau Scanpix

Platformene Amazon Prime Video og Disney+ begynder at trække fra i kapløbet om britiske forbrugeres gunst på streamingmarkedet.

Det skriver TBI Vision, som har øjnet en ny undersøgelse fra analyseinstituttet Kantar om udviklingen i markedet i fjerde kvartal 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs