MediaWatch

Amerikanske streamingkæmper vil bruge over 100 mia. dollar på indhold næste år

Konkurrencen om kunder og markedsposition driver investeringerne i nye flim og tv-serier yderligere i vejret næste år.

Netflix har bl.a. investeret i DR's kommende sæson af "Borgen", der får premiere i 2022 | Foto: Thomas Sjørup

De otte største amerikanske mediekoncerner forventer at bruge mindst 115 mia. dollar på nye film og tv-serier næste år i jagten på markedsandele på det boomende streamingmarked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Eventchef på Gyldendal stopper

Efter knap fire år på forlaget, hvor hun har arbejdet for at åbne Gyldendal mere op for læserne, har eventchef fået nyt job.

Snapchat indleder samarbejde med H&M

Det sociale medie lægger platform til, at brugerne fremover får mulighed for at ”prøve” digitale designs fra den svenske tøjforretning med augmented reality.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs