MediaWatch

TV 2-direktør efter opjustering: "TV 2 Play skal geares til international konkurrence"

Efter stærke vækstrater på især reklameomsætningen i koncernens halvårsrapport kan TV 2 skrue forventningerne til årsresultatet i vejret. Adm. direktør Anne Engdal Stig Christensen har blikket "stift" rettet mod de strukturelle udfordringer: tabte tv-kunder og benhård konkurrence på streaming.

Foto: Miklos Szabo/TV 2 Danmark

Det er svært ikke at være tilfreds med et halvårsregnskab, der viser vækst på alle signifikante poster - og kan opjustere forventningerne til sit EBIT-resultat med 50 pct. Især når man samme tid sidste år kun turde håbe på en nulvækst grundet coronaens uforudsigelighed.

På den korte bane er det netop også dét, TV 2's adm. direktør, Anne Engdal Stig Christensen, fremhæver, når hun skal gøre status i forbindelse med koncernens halvårsrapport, der blev offentliggjort fredag.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs