MediaWatch

TV 2 skruer forventningerne i vejret efter vild vækst i reklamesalg

Et første halvår 2021 med markant vækst især i reklameomsætningen får TV 2 til at opjustere forventningerne til årets resultat med 50 pct.

Foto: Miriam Dalsgaard

Coronakrisen ser for alvor ud til at have sluppet grebet om annoncemarkedet, og det har været med til at få TV 2-koncernen til at sende forventingerne for årets indtjening på himmelflugt. Det fremgår af broadcasterens halvårsrapport for 2021.

Resultatet før finansielle poster er på 285 mio. kr for halvåret - en stigning på knap 29 pct. i forhold til samme periode i 2020.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs