MediaWatch

Streaming og diversitet går igen til årets udgave af Copenhagen TV Festival

Mandag skydes Producentforeningens årlige tv-festival i gang med et todages program, hvor en lang række tv-chefer, producere, værter og eksperter bl.a. skal addressere udfordringen med at få plads og succes i et voksende streamingmarked og øge diversiteten på skærmen.

Foto: Screenshot

Programmet for årets Copenhagen TV Festival, som begynder mandag, er præget af nogle af de store bevægelser og udfordringer, tv-branchen står midt i: Den fremadstormende streamingindustri, kampen om de unge seere, grænseoverskridende adfærd og nøglen til at øge diversitet og mangfoldighed.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

I JP/Politikens Hus har aviserne afsluttet forhandlingerne om afskedigelser, og samtidig er opsigelser blevet annonceret på flere andre adresser i Mediedanmark. En længe ventet aftale med Netflix landede, og i Norge er en global podcasttrend, som DR følger tæt, blevet tydelig. Få overblikket her.

Klumme: Censur af sociale medier styrer mod at været reguleret af annoncører

Der er de seneste år er der taget flere skridt mod en privatisering af reguleringen af ytringsfrihed på platforme, vi oplever som digital infrastruktur for den offentlige samtale. Det seneste træk, hvor annoncører boykotter Twitter, peger i retning af, at nu bliver grænserne også sat af virksomheder, skriver Uffe Gardel.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs