MediaWatch

Streaming og diversitet går igen til årets udgave af Copenhagen TV Festival

Mandag skydes Producentforeningens årlige tv-festival i gang med et todages program, hvor en lang række tv-chefer, producere, værter og eksperter bl.a. skal addressere udfordringen med at få plads og succes i et voksende streamingmarked og øge diversiteten på skærmen.

Foto: Screenshot

Programmet for årets Copenhagen TV Festival, som begynder mandag, er præget af nogle af de store bevægelser og udfordringer, tv-branchen står midt i: Den fremadstormende streamingindustri, kampen om de unge seere, grænseoverskridende adfærd og nøglen til at øge diversitet og mangfoldighed.

Streamingtjenesterne og alt, hvad det medfører af muligheder og hovedpiner, fylder i flere af oplæggene under overskrifter som "Få succes på streamingmarkedet i 2021", "How to get a streamers attention," og "Fang, fasthold - eller dø".

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs