MediaWatch

Streaming og diversitet går igen til årets udgave af Copenhagen TV Festival

Mandag skydes Producentforeningens årlige tv-festival i gang med et todages program, hvor en lang række tv-chefer, producere, værter og eksperter bl.a. skal addressere udfordringen med at få plads og succes i et voksende streamingmarked og øge diversiteten på skærmen.

Foto: Screenshot

Programmet for årets Copenhagen TV Festival, som begynder mandag, er præget af nogle af de store bevægelser og udfordringer, tv-branchen står midt i: Den fremadstormende streamingindustri, kampen om de unge seere, grænseoverskridende adfærd og nøglen til at øge diversitet og mangfoldighed.

Streamingtjenesterne og alt, hvad det medfører af muligheder og hovedpiner, fylder i flere af oplæggene under overskrifter som "Få succes på streamingmarkedet i 2021", "How to get a streamers attention," og "Fang, fasthold - eller dø".

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Yousee-ejer skyder gang i historisk it-projekt

Nuuday sætter nu gang i et fireårigt digitalt transformationsprojekt, der kommer til at stå koncernen i en milliard kroner. Op mod 80 pct. af de gamle systemer fra TDC-tiden skiftes ud. Investeringen skal sikre Nuudays digitale udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs