MediaWatch

Briter så mere end fem timers tv- og videoindhold dagligt i 2020

Borgere i Storbritannien så næsten en time mere skærmindhold om dagen sidste år end inden corona, viser ny undersøgelse.

Foto: Mike Blake/Reuters/Ritzau Scanpix

De manglende muligheder for at gå ud og få en på opleveren under coronapandemien har tilsyneladende fået folk til at skrue op for tv-kiggeriet. Det viser en undersøgelse foretaget af den britiske telemyndighed Ofcom ifølge The Guardian.

Således brugte briter i gennemsnit fem timer og 40 minutter om dagen på at se tv- eller videoindhold i 2020 - knap en time mere end inden, vi kendte til corona.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs