MediaWatch

Netflix bekræfter ny satsning på spil som del af abonnement

Mobilspil er på tapetet for Netflix, bekræfter streaminggiganten i forbindelse med kvartalsrapport. Abonnementsprisen vil forblive den samme.

Foto: Eugene Hoshiko/AP/Ritzau Scanpix

Streamingselskabet Netflix er i de tidlige stadier af at udvide sin portefølje med spil - i første omgang mobilspil - som en del af det almindelige Netflix-abonnement. Det bekræfter Netflix i sit regnskab for andet kvartal 2021 ifølge flere internationale medier, herunder vox.com.

Planen er at samle spillene i en selvstændig kategori i Netflix-appen uden at ændre på abonnementsprisen. Spillene vil til at begynde med være tiltænkt mobilbrug.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs