
Det gik usædvanligt hurtigt fra rygter til realitet, da telekommunikationsselskabet AT&T og broadcasteren Discovery Networks mandag annoncerede håndslaget på en fusion af AT&T's underholdningsarm Warner Media og Discoverys streamingtjeneste Discovery+.
De to udbyderes bagkataloger af storbudgetserier, populære realityformater og sport bliver dermed snart slået sammen i én streamingservice. Ifølge tv-analytiker Claus Bülow Christensen er konsolideringen på en gang forventelig og overraskende.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra MediaWatch
Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"
Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.