MediaWatch

Top 20: Nyt fredagsformat tabte flyvehøjde efter premieren

Underholdningsformat med Lego-entusiaster i centrum tabte, mens bagedyst mellem børn trak nye seere til og gik frem. Fakta-klassiker tog tredjepladsen.

Foto: Henrik Ohsten/TV 2

En stor portion seere er faldet fra igen, efter de tunede ind i forrige uge til premieren på det nye underholdningsformat på TV 2 fredag aften, hvor man følger hold af Lego-entusiaster bygge verdener af Lego-klodser. Det fremgår af Kantar Gallups ugentlige seerbarometer.

575.000 så med, da andet afsnit af "Lego Masters" gled over skærmen fredag aften. Det er et frafald på 166.000 seere fra premiereafsnittet foregående uge, hvor 741.000 seere fulgte med på TV 2. Dermed røg programmet også ned fra en andenplads til en fjerdeplads på den forgangne uges topliste.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs