MediaWatch

Nents streamingforretning har høstet vækst på 25 pct.

Den betalende abonnementsbase i Nents streamingtjeneste Viaplay er udvidet til 3,147 mio. kunder i første kvartal 2021 - en fremgang på 25 pct. siden sidste år.

Foto: PR/NENT

Nordic Entertainment Group (Nent) holder skruen i vandet i jagten på at indfri sin ambition om 10,5 mio. abonnenter på Viaplay i 2025, og har i årets første kvartal set en vækst på 25 pct. Det fremgår af Nent's netop offentliggjorte kvartalsregnskab.

Konkret er abonnementsskaren steget til 3,15 mio. streamingkunder mod 2,51 mio. kunder i første kvartal 2020.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs