MediaWatch

Rundspørge: Hver anden har sat medieforbruget op under corona

Især hangen til nyheder er blevet forstærket under coronakrisen, viser en spørgeundersøgelse, MediaWatch har fået foretaget. Også andre medievaner har ændret sig - spørgsmålet er, hvor meget der holder ved, lyder det fra medieforsker.

Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix

I snart 11 måneder har den danske befolkning levet under hel eller delvis lockdown på grund af coronapandemien.

Og mens krisen har gnavet af både samfundsøkonomi, erhvervsliv og tålmodighed, har den også skubbet gevaldigt til vores medievaner. Det viser en spørgeundersøgelse, Wilke har foretaget for MediaWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs