MediaWatch

Bureauernes reklameindkøb fik en mindre mavepuster end frygtet i corona-år

Efter et dystert forår rettede annoncemarkedet skuden op i anden halvdel af 2020, viser tal fra Kreativitet & Kommunikation. Hjælpepakker hører til forklaringen, mener direktør.

Mediebureauernes annonceindkøb for annoncørerne fik et mærkbart comeback i andet halvår, viser MediaIndex fra Kreatvitet & Kommunikation med direktør Tine Aurvig-Huggenberger i spidsen. | Foto: PR/Kreativitet og Kommunikation

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nye Medier: Vi bliver overset i debatten om tech-betaling

For en række nye digitale medier er Google og Facebook en hjælp til at blive hørt og set, lyder det fra foreningen Nye Medier, der frygter, at et krav om betaling fra techplatforme til medierne, som de store mediehuse presser på for, kan ramme dem.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs