MediaWatch

DR er tæt på flere strategimål efter et år – men har lang vej digitalt

Mens brugen af nyheder og den oplevede værdi har det godt, skal der arbejdes ekstra med DR's digitale tække og forbrug, konstaterer DR i strategistatus, der samtidig udpeger tre områder, der skal have særlig opmærksomhed.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Det går fremad med både den oplevede værdi af DR's indhold, brugen af nyhedstilbud fra DR og den digitale brug af DR's platforme.

Sådan lyder det i en status fra DR på den strategi, som public service-huset præsenterede for godt et år siden. Den har overskriften "Sammen om det vigtige" og udstikker en række mål og pejlemærker for, hvor meget DR's indhold skal bruges af brugerne i 2023. Strategien ændrede samtidig parametrene for at måle egen succes, så værdi blev vægtet højere end tidsforbrug og volumen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opskalering i Egmont, tv-tal fra året der gik og oprustning på cybersikkerhed har været med til at sætte farve på denne uge i den danske mediebranche. Få overblik over paletten med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs