MediaWatch

Stofa sænker priserne på vælg selv-pakker

Prisen bliver sat ned for de Stofa-kunder, der selv blander indhold, oplyser adm. direktør. Håbet er, at flere kunder skal modvirke de lavere indtægter.

Foto: PR/Norlys

I oktober bebudede Stofa, at priserne på tv-pakker er fastlåst i 2021, og nu kan kunderne se frem til prisfald på selskabets vælg selv-pakker i 2021. Det bekræfter adm. direktør Sune Nabe Frederiksen over for MediaWatch.

"Hele strategien er at gøre os endnu mere relevante for danskerne derude, så der er endnu flere, der vil vælge os," siger han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs