MediaWatch

TV 2 fik flere seere og penge i kassen trods coronatryk på reklamesalget

Reklameomsætningen hos TV 2 var ramt af coronakrisen i årets andet kvartal, men slaget var mildere, end TV 2 havde indstillet sig på i coronakrisens begyndelse. Efter overskud på 221 mio. kr. i første halvår venter TV 2 mindst et nulresultat for resten af året. "Du kan godt sige, at det er konservativt sat," siger TV 2-direktør.

Anne Engdal Stig Christensen, adm. direktør, TV 2. | Foto: Miklos Szabo

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Corydon: Vi har givet advokaterne frie hænder

Børsen igangsætter advokatundersøgelse efter mistanke om mulig snyd med statens corona-hjælpepakke. Ifølge topchef Bjarne Corydon kan det mulige urene trav have været tungen på vægtskålen, som afgjorde, at Børsen fik en større andel af tabet kompenseret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs