MediaWatch

Norlys tager skridt mod ny identitet med Waoo-exit

På sigt går Norlys efter at skabe en helt ny identitet i tv- og bredbåndsmarkedet. Med sin udtræden af Waoo tager koncernen et vigtigt skridt, siger direktør, der ikke afviser, at også brandet Stofa bliver nedlagt på et tidspunkt.

Sune Nabe Frederiksen, direktør, Norlys Digital. | Foto: PR/Norlys

Med sin exit fra Waoo-samarbejdet tager Norlys, der er resultatet af fusionen mellem SE og Eniig, et vigtigt skridt mod en helt ny identitet i telemarkedet. Det fortæller direktør i Norlys Digital, Sune Nabe Frederiksen, til ITWatch.

På sigt vil man gerne promovere navnet Norlys over for tv- og bredbåndskunder. Det gør man ikke i dag, hvor man i stedet markedsfører mærkerne Stofa og Boxer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Danske Medier vil have åbnet diskussion om fordeling af licensoverskud

De mange millioner i såkaldt merlicensprovenu bør fordeles, så de i højere grad bidrager til at skabe bredde i medielandskabet og holder hånden under lokal- og regionalmedier, lyder det fra adm. direktør i Danske Medier, der vil have gjort op med, at en stor bid af kagen tilfalder DR.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs