MediaWatch

Top 20: De sidste ord fra Bent Fabricius-Bjerre trak seerne til tv'et

Kun et populært boligprogram overgik seermæssigt TV 2's særformat "Det sidste ord", der fik premiere med et interview med kulturpersonligheden Bent Fabricius-Bjerre, der gik bort for få uger siden.

Foto: Anders Lindved/TV 2

551.000 seere fulgte med hjemme i stuerne, da Mikael Bertelsens interview med Bent Fabricius-Bjerre, der gik bort i slutningen af juli, blev vist på TV 2 mandag aften i bedste sendetid, viser den ugentlige opgørelse fra Kantar Gallup.

Portrætinterviewet var det første, der blev vist, i rækken af tv-stationens portrætserie "Det sidste ord", hvor Mikael Bertelsens interviews først vises, efter de portrætterede har lukket øjnene for sidste gang.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Lindhardt og Ringhof opkøbte hos konkurrent, årsregnskaber viser tilbagegang i tv-branchen og jobskifte var der mange af i uge 32. Dét og meget mere kan du læse mere om i denne uges overflyvning over mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs