MediaWatch

Minister vil lave nye regler for spilreklamer i det nye år

I foråret skal Folketingets partier diskutere nye regler for spilreklamer, varsler skatteminister Morten Bødskov.

Foto: Søren Bidstrup/Ritzau Scanpix

Skatteminister Morten Bødskov (S) vil i foråret indkalde Folketingets partier til forhandlinger om, hvordan nye regler på markedet for spilreklamer skal udformes. Det siger ministeren til Børsen.

Morten Bødskov erklærede sig i november klar til at "gennemføre den nødvendige regulering, så mængden af reklamer reduceres". Ministeren mødes i dag, mandag, med en række repræsentanter fra spilbranchen for at diskutere spørgsmålet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Medieklummen: Slip data fri på redaktionen

Ny rapport dokumenterer de positive effekter ved at demokratisere adgangen til data på nyhedsredaktionen. Men desværre hersker der stadig udpræget data-skepsis blandt danske journalister, skriver fellow ved SDU Malte Jørstad i ugens Medieklumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs