MediaWatch

Strong efter "farvel til fede tider med Robinson": Vi får større omsætning i år

En mere systematisk tilgang til udvikling, pitch og produktion er ifølge adm. direktør for produktionsselskabet Strong Productions en af årsagerne til, at omsætningen i indeværende år tager et hop trods sidste års farvel til Robinson Ekspeditionen.

Foto: PR/Strong Productions

Knap tre måneder inden årsskiftet tør adm. direktør i Strong Productions Kristian Farcin-Leth godt love, at årets omsætning bliver den højeste i selskabets 32-årige levetid. Og det på trods af, at storformatet Robinson Ekspeditionen sidste år overgik til Banijay-selskabet Mastiff efter opkøbet af det britiske produktionsselskab Castaway, som ejer rettighederne til Robinson.

"Vi ender med at få en større omsætning i år end nogensinde. Det er ikke en forventning, det er allerede en realitet," siger Kristian Farcin-Leth, som i 2017 skiftede til stillingen som adm. direktør i Strong Productions fra Mastiff, hvor han havde titel af programchef.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs