MediaWatch

DR: "Vi skal ikke bare konkurrere med TV 2 og TV3. Det er alle."

Tv Festival: I en medievirkelighed med masser af tilbud skal DR's indhold have en karakter, der får brugerne til at vælge det til. Det er en "gamechanger", lød det fra programchef til Copenhagen TV Festival.

Irene Strøyer, programchef for unge og nyudvikling, DR. | Foto: Anne Bæk/Ritzau Scanpix

Det er ikke længere godt nok at lave indhold, som brugere gider at se. De skal også gide finde det.

Sådan lød én af pointerne fra Irene Strøyer, programchef for unge og nyudvikling hos DR, da hun tirsdag gæstede Copenhagen TV Festival. Postulatet skal ses i lyset af, at mere og mere sening bevæger sig mod streaming. Og som en konsekvens af det har DR udnævnt streamingtjenesten DRTV som den ene af to hovedindgange til DR's indhold. Den anden er hovedkanalen DR1.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs